Kuukauden retkeilyblogi Retkipaikassa

Perustin tämän blogin vuoden vaihteessa, tavoitteenani saada kanava luovalle kirjoittamiselle, retkijutuille ja kannanotoille, sekä oppia itse järjestelmällisyyttä. Ja ihan huvinkinkin vuoksi! 

Pieni toive oli siitä, että kirjoituksiani todella lukisi joku muukin kuin äiti (mikä on, äitikulta, tärkeää sekin). Siksi onkin ollut ihanaa, että blogi on saanut lukijoita, jotka ovat myös osallistuneet keskusteluun ja kertoneet omista kokemuksistaan!

Ja nyt Retkipaikka on valinnut Suen tassunjälet kuukauden retkiblogiksi, inspiraatiovalinnaksi! Eipä vissii HÄ! 



Kuulun useaan erilaiseen retkeilyaiheiseen ryhmän Facebookissa. Minulla on tapana jakaa blogikirjoituksiani niihin: koirajuttuja koiraryhmään, siskojuttuja Outdoor Siskoihin, Retkipaikan ryhmään retkipakkavinkkejä ja niin edelleen. 

Aika ajoin jakoja tehdessä mielessä takoo ajatus: ei kai nyt ketään minun mitättömät vinkkivitoseni kiinnosta? 

Tänä päivänä blogeja, artikkeleita, sovelluksia on niin valtava määrä, että kaikki tuntuu olevan vanhaa asiaa. Kaikesta on jo kirjoitettu, postattu kuvia, koottu vinkkilista.

Nyt mieleeni kuitenkin nousi taas kirkkaana se fakta, että minun näkökulmaani ei tuo esiin kukaan muu kuin minä. Vaikka aiheesta olisi kirjoitettu jo vuosikymmeniä ja monta kertaa, minä voin tuoda se esille omalla tavallani, ja kannustaa muita, antaa tietoa ja inspiroida. Ja sitähän minä kirjoittamisella ja kuvaamisella haluan tehdä. 

Kiitos Retkipaikka ja kiitos kanssaretkeilijät, jotka tätä eksytte lukemaan, ja erityisesti te jotka kommentoitte. Ihanaa, että olette olemassa!

Terkuin, 

Iina & Börje 


Kommentit

Suositut tekstit