Niin ukko vastaa kuin siltä kysytään


Tällainen "kysy mieheltäsi"-juttu on kiertänyt seuraamissani blogeissa, ja pitihän se ukkokin istuttaa penkkiin ja kysyä muutama kysymys - tai siis 33 kysymystä. 

1. Mitä oikeasti ajattelit minusta ensitreffeillämme?
 U: No en minä muista, ei miesmuisti riitä kuin varttitunnin päähän korkeintaan. Mutta kai se jotain positiivista on ollut. 

2. Nauranko vitseille, mitä en oikeasti tajua?
U: Sinä?! Et! Tai sitten feikkaat... et sinä kyllä naura.

3. Pidänkö halailusta?
 U: Njoo...?

4. Halusinko pienet vai isot häät?
 U: No et ihan pienet. Aika isot.
 M: No kyllä mä aika pienet oikeasti haluan.
 U: Aijaa. Se on suhteellista. 


5. Olenko koskaan rikkonut lakia? 
 U: Kyyyyyyyllä sinä oot.

6. Millainen on voileipäni? 
 U: PALJON JUUSTOA! Silleen ettei sitä leipää näy.

7. Millaista musiikkia kuuntelen?
 U:  Kaikkea sellaista mitä minä en oo tienny olevan olemassakaan. Ja Antti Tuiskua.  

8. Mitä pelkään? 
U: No sähän et taida pelätä edes pimmeetä enää. 
M: No ehkä vähän. 
U: Ilmastonmuutosta. Ja huonoja päättäjiä.  

9. Kestänkö stressiä? 
U: Vaihtelevasti.

10. Oudoin tapani? 
U: Jättää puolet kahvista kuppiin. Tai muistakin juomista.
M: En oo nytkään jättänyt!
U: No laita se siihen omaksi huomioksi.


11. Mihin työhön et missään nimessä laittaisi minua? 
U:  Poliitikko. Sitten mulla olis ihan hirveen tylsää Linnanjuhlissa.

12. Jos saisin viettää päivän jonkun kuuluisan, elävän, kuolleen tai ihan kenen kanssa tahansa, kuka se olisi?
U: Minna Canth tai Marie Cürie. Ehkä Minna Canth kuitenkin. 

13. Voittaisin lotossa, mitä tekisin rahoilla?
U: Matkustaisit varmaan Huippuvuorille, ja Japaniin. 


14. Mikä väri vastaisi persoonaani ja miksi? 
U: Siis millä perusteella joku väri vastais sun persoonaa?
M: No... minkä värinen aura mulla on?
U: Ei sulla oo minkään väristä auraa, sun isällä on jonkunvärinen. (Isä siis auraa teitä sivutöikseen...)  Ei ne oo millään tavalla korreloivia asioita. Humanistien hömpötyksiä.

15. Mikä minua ärsyttää eniten muissa ihmisissä?
U: Se jos jättää sukat lattialle.
M: No ei se kyllä ENITEN ärsytä.
U: Hmm. No ehkä sellainen trumpmainen katsantokanta.

16. Mikä on suosikkiroskaruokani? 
U: Juustohampurilainen!

17. Rumin vaatteeni mistä minä pidän, mutta sinä et? 
U: Ei ossoo sannoo. 

18. Mikä oli viimeisin tekstiviesti minkä lähetin sinulle?
M: Kuvaa ei lasketa.
U: "KALJALLE lähteny jo ennen viittä!" Laita siihen toi että kuvaa ei lasketa.


19. Kun olen kipeä, haluanko että minua hoidetaan? 
U: Oonko mä ees nähny sua kipeenä? No kyllä sä haluut. 

20. Kun riitelemme miten käyttäydyn? 
U: Varmaan riippuu erimielisyyden asteesta.

21. Menemme ravintolaan, mitä tilaan?
U: Sehän riippuu ihan ravintolasta... Naughty Burgerin!

22. Minkä asian äärellä voisin viettää tuntikausia?
U: Somen!
M: Nyt keksit jonkun muun kyllä. 
U: No nuotion. 

23. Mikä saa minut todella vihastumaan?
U: Saako Trump-kortin käyttää uudestaan...? Roskaaminen.

24. Entäs piristymään?
U: Suklaa!

25. Millainen olen avovaimona?
U: Hyvä lähtemään aamulla hiljaa.

26. Kumpi sanoi ensin “rakastan sinua” ja missä se tapahtui?
U: En kyllä muista.
M: Minä, meillä. 


27. Mitä teen heti ekana aamulla?  
U: Sometat! Sammutat herätyskellon!
M: No ethän sä voi edes tietää, kun sä nukut.
U: Noniin, paitsi jos ollaan metälle lähössä.

28. Millaisia vaatteita käytän kotona?
 U: Mukavia.

29. Mitä kotiaskaretta en osaa hoitaa?
U: Leivänmurujen pyyhkimistä.

30. Kumpi määrää kaapin paikan?
U: Se riippuu kaapista.

31. Mikä on paras luonteenpiirteeni?
U: Pyrkimys siihen että löydetään kompromissi. Tai ainakin se on käytännöllisin luonteenpiirre. 

32. Entä paras piirre ulkoisesti?
U: Kaikki. 
  
33. Ihanin yhteinen muisto?
U: No se kun hiihtoreissulla sun lainasuksesta lähti side irti. Ei ehkä siinä hetkessä mutta kuitenkin.   


Ukko-kulta, kiitos että vastasit! 

Terkuin,

Iina

  

Kommentit

Suositut tekstit